Přejít k obsahu
Využijte dotaci Úřadu práce
dotace pokračují z pro gamu OPLZ+ i v roce 2026
Přihlásit se
Orientace v marketingové a obchodní činnosti
Informace o kurzu
Recenze
Více
Témate ke zkoušce dle MŠMT
a) Orientovat se v marketingovém mixu a marketingových strategiích
b) Definovat podstatu a princip marketingového výzkumu
c) Zjistit ceny konkurenčních výrobků a navrhnout změny v ceně nabízených výrobků podle dodavatelských podmínek a poptávce na trhu
d) Definovat obchodní proces a fáze prodeje
e) Sestavit a vysvětlit kalkulaci nákladů, výnosů, zisků a ekonomických ukazatelů pro zajištění fungování e-shopu
f) Vyjmenovat kroky k přípravě prodejních dokumentů /obchodní dokumentace/ u elektronické objednávky
g) Popsat postup potřebný k prezentaci produktu na prodejním webu (eshopu)
Student Ratings & Reviews
Bez recenze
Start Learning
Ahoj, vítej zpátky!
Zapamatovat si přihlášení
Zapomenuté heslo?
Přihlásit se
Nemáte účet?
Zaregistrujte se
A course by
MM
Michal Míček
Lektor
Tags
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Souhlasím